Tukea digiasiointiin

Raahessa vapaaehtoiset digikummit opastavat internetin ja älylaitteiden käyttöön. Valtakunnallisena sähköisen asioinnin tukena toimii Kansalaisneuvonta.fi -palvelu.

Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymän logo.

Hyvinvointipiste NeuvoRassi

NeuvoRassin digikummit opastavat internetin ja älylaitteiden käyttöön.

Kansalaisneuvonnan banneri, missä iloisen miehen kasvot.

Kansalaisneuvonta

Kansalaisneuvonta ohjaa oikeaan palveluun ja tarjoaa tukea sähköiseen asiointiin.

Näkymä Live-tapahtuman aloitusruudusta. Kuva: Raahen kaupunki.

Ohje Live-tapahtumiin

Osallistumisohje Raahen kaupungin järjestämiin, reaaliaikaisiin etätapahtumiin.

Avustushakemuksen yksi välilehti.

Ohje avustushakuun

Hae avustuksia -sisällössä on ohje avustushakemuksen tekemiseen CaseM Sähköinen Asiointi -järjestelmässä.

Timmi-tilanvarausjärjestelmän selailuruutu.

Ohjeita tilavaraukseen

Varaa tiloja -sisällössä on ohjeita Timmi-tilanvarausjärjestelmän käyttöön.

Henkilön kädet kirjoittavat tietokoneella.
Kuva: Glenn Carstend-Peters, Unsplash.

Kaupungin sähköisiä järjestelmiä koskevat ongelmatilanteet ohjataan kyseisen järjestelmän pääkäyttäjälle.