Tiedote tulevien 1. -luokkalaisten ja koulun esiopetukseen tulevien oppilaiden huoltajille

Tutustumispäivä 11.5.2021

Tällä hetkellä voimassa olevien rajoitusten ja suositusten vuoksi koulut ovat suunnitelleet tutustumispäivän järjestettäväksi niin, että tutustumismateriaali lähetetään koteihin. Kouluilla tapahtuvaa tutustumista ei tänä vuonna järjestetä.

Kaikki tulevat 1.-luokkalaiset ja koulun esikoululaiset tulevat saamaan koululta postia ja tutustumismateriaalia viimeistään tiistaina 11.5.2021. Jos nykyiset koulun eskarit siirtyvät saman koulun ekaluokkalaiseksi, posti toimitetaan Wilman kautta. Muussa tapauksessa posti toimitetaan perinteisenä kirjeenä tai sähköisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka huoltaja on antanut ilmoittaessaan lapsensa kouluun tai esiopetukseen.

Koulukoulu -vekkokurssi

Koulukoulu rakentaa siltaa kodin ja koulun välille. Koulukoulu on maksuton verkkokurssi tämän päivän peruskoulusta. Se on suunnattu tämän päivän peruskoululaisten huoltajille. Kurssi toimii sujuvasti puhelimella, muulla mobiililaitteella tai näyttöpäätteellä. Koulukoulun voi suorittaa osissa ja mukaan voi hypätä milloin tahansa.

Verkkokurssille pääset kirjautumaan Koulukoulu -sivuilta.

Kuva: WTF Desing Oy.
Kuva: WTF Design Oy.